مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 11:152020-03-15سياسي

شورای شهر به اعتراض هیات تطبیق درباره بودجه 99 شهرداری تهران پاسخ داد


اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در دویست و پنجمین جلسه خود، بررسی اعتراض فرمانداری تهران به لایحه بودجه سال 99 شهرداری تهران را در دستور کار قرار دادند.

سیدحسن رسولی در این خصوص اظهار داشت: فرمانداری تهران متن مصوب شورا در این بند را مغایر با اختیارات و شرح وظایف مندرج در اساسنامه سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تهران دانسته است.

وی افزود: سابقه تصویب این بند در بودجه سال 98 است که مورد اعتراض فرمانداری قرار نگرفته و همچنین تبصره بند 30ماده 80 قانون شوراها مصوب سال 58 این الزام را به عنوان قانون بالادستی به صراحت لازم الاجرا اعلام کرده است.

رسولی ادامه داد که پیش از این پیش بینی موضوع امضاء اسناد مالی توسط قائم مقامان ذی حساب در اصلاحیه مصوب اساسنامه نمونه سازمان وابسته شهرداری تهران که به تأیید وزیر کشور نیز رسیده صورت پذیرفته و از این حیث حکم مربوطه مغایر با اساسنامه سازمان ها و شرکت ها نیست.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در راستای ماده 39 برنامه سوم توسعه شهر تهران شهرداری تهران موظف شده نسبت به تخصیص اعتبارات آن دسته از فعالیت هایی که مرتبط به کمیسیون های تخصصی است با تشکیل کارگروه ویژه اولویت انتخاب و اجرای پروژه ها را در دستور کار قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر به اعتراض هیات تطبیق درباره بودجه 99 شهرداری تهران پاسخ داد

شورای شهر به اعتراض هیات تطبیق درباره بودجه 99 شهرداری تهران پاسخ داد